ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

دیگر دلم جا ندارد


دیگر دلم جا ندارد



حتی به اندازه ی یک اندوهِ مختصر 



لیوانِ حوصله سر می رود



و این روزها فقط برایِ تو می تپم 



مثلِ پنجره ای که برایِ باران ترانه می گوید



و دست هایی که پُشتِ شیشه تکان می خورند

.....

خدایا ....


دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت!


نزدیـــک؛


بی خطــــر،


بخشــــنده...


بی منّـــــــــــــــــت ... !!!


خسته شدم

دررویاهایت جایی برایم بازکن



جایی که عشق رابشودمثل بازی های کودکی باورکرد



خسته شدم ازبی جایی...



:))

هروقت پسرا فرق رنگهای

 زرشکی
.
.

.
.
.
.
 جگری

.
.
.
.
.
 دونه اناری
.
.
.
.
.
.
.
.
 لاک ناخونی 

روباهم فهمیدن

 و به همه ی این رنگا نگن

 قرمززز

بعدا پارک دوبل دخترا رو مسخره کنن

ارزش بودنت


 ارزش بودنت را همیشه از اندیشه یک لحظه نبودنت می توان فهمید... 




باورت بشود یا نه


باورت بشود یا نه ...

روزی می رسد ...


که دلت برای هیچ کس به اندازه من تنگ نخواهد شد !


برای نگاه کردنم .. خندیدنم ..


و حتـــی اذیت کردنم ....


برای تمام لحظاتى که در کنارم داشتی !!


روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود ...


می دانم روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد ... !

دلـــ ــتــ ـنــگــ ــم

دلـــ ــتــ ـنــگــ ــم

مانند نقطه چین هایی که 

هیچ وقت به هم نمی رسند . . .


هستند کسانی که از شدت دلتنگی به کُما رفته اند


حرف می زنند


راه می روند


نفس می کشند


اما چیزی حس نمی کنند


هیچ چیز


فقط فکر و فکر می کنند . . .




گاه دلتنگ می شوم دلتنگ تر از همه دلتنگی ها


گوشه ای مینشینم و حسرت ها را می شمارم


و باختن ها را و صدای شکستن ها را . . .


همیشه دلتنگی 

به خاطر نبودن شخصی نیست

گاهی به علت حضور کسی

در کنارت است که حواسش به تو نیست . . .





امیدی هست

گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند

شاید چون آرزوهایم بلندند ...

ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :

امیدی هست ؛ چون خدایی هست ...

آری ، وچه زیبا نوشته بود ...

همواره با خود تکرار میکنم،

امیدی هست ؛ چون خدایی هست ...

هیــــــــــــــــــــــــــــــــس ...



حـــواس تنـــهایی ام را بــا خــاطــرات بـا تــو بــودن پــرت کــرده ام

بـگو کســی حــرفی نـــزند

بگــــــذار لحــــظه ای آرام بــگیـــــــرم ... !