ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

حریم عشق


ای نگاه گـــرم تو چون آفتاب ای لب سرخ تو تنگی از شـراب


بی قـــرارم بی قــــرار یک نگاه بی تو آشوبم خرابم من خراب


من نیستانم که آتش خورده ام آتشم من آتشی در پیچ و تاب


روح خشکم را بهاری سبز باش ای دل دریــــاییـــت تفســـیر آب


باز دلتنــگ نگاهــت گشتـــه ام ای غزلواره دوچشمت شعر ناب


بی تو تنهایی عذابــم می دهد بی توای جان در عذابم درعذاب

با من مدارا کن

خسته ، خودخواه ، بی شکیب ..


از این جهان فقط همین ها را برایم باقی گذاشته اند 


با من مدارا کن !


بعدها ، دلت برایم تنگ خواهد شد ...



" سیدعلی صالحی "

امشب شوم


شب شد بیا جانا که من ، پیوسته آغوشت شوم  کهنه شرابی را بریـز ، مهمان بالینت شوم  لبهای آتـش زای من ، با بوسه هایت تـر شود  در این شب پـر شور عشق ، جــای نگارانت شوم  بنگر وجودم ذوب شد ، با هر نـــــگاهی دم بـه دم  دل را دهم در راه تـو ، مستانــه ی رویت شوم  چون پیچکی آغوش تو ، پیچم بخود دیــوانـــــه وار  امشب شوم دردانــه ای ، آنجا کـــه بیمارت شـوم