ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

ماه من، غصه چرا؟


تو مرا داری و من هر شب و روز،آرزویم همه خوشبختی توست 
ماه من ...
غم و اندوه اگر هم روزی، مثل باران بارید 
یا دل شیشه ایت از لب پنجره ی عشق به زمین خورد و شکست 
با نگاهت به خدا؛ چتر شادی وا کن 
که خدا هست، خدا...

مـــــــــــــــــــــــــــــا


اختلافی نداریم...

کمی جغرافیای ما متفاوت است!

قلب من در شمال شرقی تنم می تپد و قلب تو در جنوب مرکزی ات!

من دلتنگ ماضی ام که بعید شده,

تو اسیر حالی...فرقی ندارد ساده یا استمراری...

فصل مشترکی که ?? درجه اختلاف دارد!

رویاهای تو...کابوس های من...



احساسم


ایـنروزهـــا...

احســــاسم دم َدمــــی مــــزاج شـــده

گاهــــی آرام

گاهـی بـــــــــــارانـی


عشق

خیلی وقته دیگه بارون نزده ..
رنگ عشق به این خیابون نزده ..
خیلی وقته ابری پر پر نشده ..
دل اسمون سبک تر نشده ..


مه سرده رو تن پنجره ها ..
مثل بغض تو سینهءمنه ..
ابر چشمهام پراشک ای خدا ..
وقتشه دوباره بارون بزنه ..



من

فریاد ها مرده اند، سکوت جاریست،


تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است،


می گویند خدا تنهاست


من که خدا نیستم پس چرا از همه تنهاترم

کاش


کــــــــــــــــآش
میــــــــشد
آدمــــــــــــــ……..
گــــــآهی
به اندازه ی نـیــآز، بمیـــــرد!!! 
بعد بلند شــــــود
آهستــــه آهستــــــــه 
خــــــــآک هایش رآ بتکــــــــآند 
گردھآیش بمآند 
اگــــــــر دلش خوآست، 
برگردد به زنــــــــــدگی. 
دلش نخوآست، 
بخوآبــــــــــــــــد تا ابـــــــــــــــــــــــ د


این روز ها


این روزها دلم اصرار دارد
فریاد بزند
اما . . .
من جلوی دهانش را می گیرم
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد !!!
این روزها من . . .
خدای سکوت شده ام
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا
خط خطی نشود . . .!

تاب


خیلی وقت است که "بی تابم..."
دلم تاب میخواهد
و یک هل محکم 
که دلم هُـــری بریزد پایین
هرچه در خودش تلمبار کرده

تنها

دوستی ها کمرنگ
بی کسی ها پیداست
راست گفتی سهراب
آدم اینجا تنهاست

اموختن

تنهایی

چیزهای زیادی

به انسان می‌آموزد 

اما تو نرو

بگذار من نادان بمانم ...