ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

شک نکن



شــک نکــــن ...!
 
" آینــــده ای " خواهـــم ساخت که ,
 
" گذشتــــه ام " جلویــــش زانــو بزنــــد
 
قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم ...!
 
برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود , آنـــقـــدرخوشبخت می کنــــم کـــــه ,
 
 
به هـــر روزی که جــای " او " نیـستـی
 
 
به خودت "لعنـــت " بفـــرستـی !!

دلتنگی من

میگویم دلتنگ هوای پاییز شده ام...

میگویند هوای پاییز دلتنگی می آورد..

جالب است دلتنگ هوای دلتنگی شده ام!؟

عطر عشق‏


قال على (علیه السلام)

واها لک ایتها التربة لیحشرن منک قوم یدخلون الجنة بغیر حساب‏

 

امیر المومنین (علیه السلام) خطاب به خاک کربلا فرمود:

چه خوشبویى اى خاک! در روز قیامت قومى از تو بپا خیزند که بدون حساب و بى درنگ به بهشت روند.

 

شرح نهج البلاغه ابن ابى الحدید، ج 4، ص 169

 

خدایا בوـωـتتـ♥ـ בارґ

گفتم:خدایا از همه دلگیرم 

گفت:حتی من؟


گفتم:خدایا دلم را ربودند! 


گفت:پیش از من؟


گفتم:خدایا چقدر دوری؟ 


گفت:تو یا من؟


گفتم:خدایا تنهاترینم! 


گفت:پس من؟


گفتم:خدایا کمک خواستم. 


گفت:از غیر من؟


گفتم:خدایا دوستت دارم. 


گفت:بیش از من؟


گفتم:خدایا انقدر نگو من! 


گفت:من توام، تو من.

 בوـωـتتــ בارґ ...
 
בوـωـتتــ בارґ  ...
 
בوـωـتتــ בارґ ...

دلم سفر می خواهد

نـَﮧ بَرוے رِسیــבَלּْ بـِﮧ جــוیےْ....

فَقـَـطْ בِلْتَنـْـگِ رَفْتَنــَـمْ...

ڪــוرҐَ ْ

וَزْ یِڪے بــפבْ פَ یڪے نَبــפבْ گُذَشْتِ

سَهْمِ مَــלּْ هَمیشِـﮧ וیــלּْ بــפבِ:

یِڪے بــפבْ یِڪے نــוْبــפבْ


ڪَسے هَرْ گِزْ نِمے בוنـَבْ

چـِﮧ سـוزے مے زَنـَבْ فَرْבוْ

چِـﮧ مے בוنے تــפْ וَز וِمْرפزْ

چـِﮧ مے בוنَمْ مَــלּْ וَزْ فَرْבוْ

هَمیــלּْ یِکْ لَحْظِـﮧ رו בَرْیــוبْ

ڪِـﮧْ فَرْבו مے شـَـפیمْ

تَنْهــוے تَنْهــו..............


بـِﮧ جَهَنـَـمْ ڪِـﮧ نیسْتے..؛

مـَـگَرْ مُغــפلْ هــו یِڪْ قَرْלּِ تَمــוҐ ْ حَمْلـِﮧ نَڪَرْבَنـْـבْ..؟

مَگـَـرْ نَگْذَشْتْ..؟

نَبــפבَלּِ تـפ هَمْ مے گذَرَבْ..!?؟


וیـــלּْ رפزْهــו قـَבҐَ ڪِـﮧ میزَنَمْ

مُنْحَرِفْ مے شـَـפَҐ ْ بـِﮧ سَمْتِ چَپْ

בَرْ قَلْبِ مَــלּْ چیزے سَنْگینے مے ڪُنـَבْ مُـבוҐ ْ

بــוیـَـבْ بیروלּْ بِیَنـْـבוزَمَتْ...?؟


ﺗــפ ﺯِﻧـْבِﮔـےِ ﺧِﯿْﻠـے וَﺯْ ﻣــו...

ﯾـِﮧ ﺷَﺒــוﯾـے ﺑــפבِﻩ ڪـِـﮧ ﻓَﻘـَـﻂْ ﺧـُـבו ﻣﯿــבפﻧـﮧ

ﭼـِﮧ ﺟــפﺭے ﺳَﺮْ ڪَـﺮْבﯾﻢْ ﺗــו ﺻُﺒْﺢ!!!...


בِلْتَنـْـگ ڪِـﮧ میشَمْ

چِشْمــוمــפ (*_*)

میبَنـْבَҐ פ (-_-)

فِڪْرْ میڪُنَمْ (؟ _؟)

تــפ پیشَمے (*_*) (*_*)


یـِﮧ פَقْتــוیے בِلِتْ میســפزِه،

یـِﮧ פَقْتــוیے בِلِتْ میشْڪَنِـﮧ،

یـِﮧ פَقْتــוیے בِلِتْ میگیرِه...

וَمــו خـُבוْ نَڪُنـِﮧ سِـﮧ تــוشْ بــוْ هَمْ וِتـِفــוقْ بیُفتـِﮧ...

تو رفته ای و من


سال هاست رفته ای

و من

در پس کوچه های خاطراتت

گم شده ام !!

نمی آیی ؟

راه را نشانم بدهی ...


تـــاب ندارم 

سخـــت است 

با تــو هستند 

جلوتـــر 

با دیگری یا جوردیگری . ! 

سخت است 


چه رنگین کمان نحســـــی 

در ایــــن دنیاے مجازے 

تــــلاشم بے فـــایده اســـت ... 

هرچــــﮧ ڪلیــــڪ مے ڪــــنم 

لــــمس دســــتان تـــــو نمےشود ...