ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

میشود؟!!

یعنـــی میشود روزی برسد


که بیایی


مرا در آغوش بگیری


بخواهم گله کنم ....


بگویی هیس


همه کابوس ها تمام شد ....


به یادتم

گفت تا ابد تنهایت نمیگذارم

ابدش چه زود عفو خورد . . .



میترسم اگر یک شب هم راضی شدی به خوابم بیایی

من به یادت بیدار نشسته باشم . . .



هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را زیر و رو میکنــم

میدانــم بالاخره

یک روز

به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .



ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺣﺴﺮﺕ ﺩﯾﺪﻧﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﺑﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺩﯾﺪﻧﺖ ، ﻧﺪﯾﺪﻧﺖ ﺭﺍﺗﺤﻤﻞ ﻣﯿﮑﻨﻢ . . .



هیچوقت

آﺭﺯﻭﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ

ﺑﯽ ﺧﻮﺩﺕ !



نوشته ها بهانه است،فقط مینویسم که یادآوری کنم بیادتم…باورش باتو..



********



خسته شدم از “ تو ” نوشتن ، کمی از خودم می نویسم . . .
“ من ” دوستت دارم ‎!

تب


چـــ ه چیـــ ز دَر ایـــ ن جَهــــ ان . . 


غـَریبـانـــــ ه تـَـ ر اَز دُختـَــ رکـی اَســـ ت کــــ ه تنهـــــــ ایـی اَش را بَغـَــ ل میکنـــ د . . .


و میبــــ وسَد . . .


اَمـــ ا . . 


حاضــــ ر نیســـــ ت دیگـَــ ر


" کَـســـ ی " را دوســـــــــ ت داشتـــ ه باشـــ د ! 



میخنــــ دَم  !! 


دیگـَــ ر تـَـ ب نـَــ دارم . . 


داغ هـَــ م نیستـَـــ م  . 


دیگـَــ ر بـــ ه یـــ ادِ تـــ و هـَـــ م نیستـَـــ م . . . 


سـَــ رد ســَــ رد شـُـــ ده ام !! 


کســــ ی چـــ ه میــــ دانـد . . . ؟! 


شــــــ ایَد " دِق " کــَــ رده ام !


فراموشت شده ام ...

فراموشت شده ام میدانم

متروک شهر دلت شده ام می دانم


همچو سنگی که بزیر پایت خرد ساختی و رفتی


بعد شکستنت .... مرا  نیم  نگاهی نکردی و رفتی


چندیست که مرا نمی خواهی و این را از  چشمان تو من می خوانم


باشد من اصراری به ماندن ندارم


کوچ میکنم از  دریای دلت و زورق خود را در تنهایی خود میرانم


تو به خوشبختی خواهی رسید و سعادت بعد رفتنم .... من این را می دانم


  

بدهکار


" تــُـو " بــدِهـــکارى ..

بــــه مـــَــنــ ..

وَ بــِه تــَـمــامــِـ " دوستـت دارم " هــاى نـــاگــفـتـِـه اى 

کهـــِ پـُــشــتــِ دیــــوارِ غـــرُورَتــ مانــــــــــــد !!

و آنـــها را بـَـلعـــیدى ..

تـــــــــا نـِــشانـــ دهى کــِـهـ مَــنطقـــى هــَـــستى ؟!



عجبــــ وفـــایـــی دآرد این دلتنگــــی ...!

تنهـــــاش که میـــذآریـــی میــری تو جمـــع و کلّی میگـــی و میخنــــدی ...

بعد کـــه از همه جـــدآ شدی از کـُنـــج تآریکـــی میآد بیرون ...

می ایستـــه بغـــل دستــتــــ ... 

دستـــ گرمشـــو میذاره رو شونــت

بر میگـــرده در گوشــتـ میگـــه :

خـــوبــی رفیـــق ؟! بـــآزم خودمـــم و خـــودتــــ ... !! 


کم توقع شده ام...

از آن همه شیطنت و سر خوشی تنها همین مانده است ،


مجسمه ای بنام :"من" با گیتار شکسته اش...


آری ؛این منم. . .


اما. . .


تنها کمی کم توقع شده ام...


       نه آغوشت را میخواهم ؛


           نه یک بوسه ؛

        

                نه دیگر بودنت را ؛. . . 


همین که بیایی و از کنارم رد شوی ، برایم کافیست. . .


مرا به آرامش میرساند. . .


          حتی اصطکاک سایه هایمان . . .


                            تو فقط بیا و از کنارم بگذر. . .



ببار باران

محکم ببار باران....


       محکم.....


    نم نم علاج زخم هایم نیست....


                           محکم ببار باران....



بدون شرح

پسره:سلام خوبی؟مزاحم نیستم؟


دختر: سلام. خواهش می کنم؟


ادامه مطلب ...