ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

محال است ببخشم

محال است ببخشم کسی را که...


وسط خنده هایم 


وقتی به یادش می افتم...


گریه ام میگیرد...


ارامش


با دستهای خالی به دنیا آمده ایم  

 

و با دستهای خالی از دنیا خواهیم رفت

 

نگران چیزهایی که آرامش را از تو میگیرند نباش

 

من و خدا ...


من دیشب با خدا دعوایم شد؛ با هم قهر کردیم …

فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد.

رفتم گوشه ای نشستم.

چند قطره اشک ریختم و خوابم برد.

صبح که بیدار شدم، مادرم گفت:

" نمیدانی از دیشب تا صبح چه بارانی می آمد."…


 

شراب تنهایی

شعر شراب تنهایی

شاید زندگی همین یک لحظه است

که من تو را

دعوت می کنم به نوشیدن جرعه ای از شراب ِ تنهایی

و شاید زندگی

همین تبسم توست

که به چشمان تاریکم

برق امید می دهد

وبعد این روشنایی

بگو راه گریز چیست

آن هنگام که محبوس می شوم میان روزنه های قلبت

"مریم بهنام"


شاد باش

شاב باش 

نـﮧ یڪ روز بلڪـﮧ هزاراטּ سال 

بگذار آواز شاב بوבنت چناטּ בر شهر بپیچـב 

ڪـﮧ رو سیاه شونـב آناטּ 

ڪـﮧ بر سر غمگیـטּ ڪرבنت شرط بستـﮧ انـב