ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

دخترک گل فروش

دخترک گل فروش داستان من زیباست... مهربان است و دوست داشتنی... ساده و صمیمی و صبور ، و هیچ وقت هم

 نمی گوید گل ... گل ! فقط یکبار گفت : گل م ، چشمهای دلم زده می شود از تکرار لحظه های تلخ و شیرین ِ روزهای

 پوشالی...!



به نظر شما درست است؟؟؟


بنظر من یکی از مصادیق بارز بی غیرتی مرد هنگامی است که زنی آرایش کرده از

 

خانه خارج شود و شوهر ش نیز به این کار راضی باشد به ازای هر قدمی که زن بر

 

می دارد خانه ای در اتش برای شوهرش بنا می شود

 

 

صرفاجهت اطلاع‏


چند وقت پیش حس کمبود محبت داشتم
رفتم یه کم بتادین تو دستم ریختم و اومدم جلو مامانم
سرفه کردم گفتم وای خون دارم خون بالا میارم !
مامانم زد تو سرم گفت از بسکه میری
تو اون اینترنت بی صاحاب
برو توالت فرشامو کثیف کردی ..
بابام که داشت اخبار نیگا می کرد
خواهر کوچیکم هم داشت از خوشحالی
بالا پایین می پرید و میگفت آخ جون اگه بمیری
اتاقت مال من می شه … :|
.
.

عشـــــــق

دلتنگی ؟ حاضر


تنهایی ؟ حاضر


غم ؟ حاضر


جدایی ؟ حاضر


عشق ؟بلندتر میخونم ، عشق ؟ غایب


باز هم نیامده ؟


غیبتش خیلی وقته از حد مجاز گذشته


میلیاردها ضربدر کنار اسمِ زیباش خورده ، اما ...


اما نمیشه اخراجش کرد !