ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

قصه ای تو و من

در لابه لای ابرهای تیره بود
رویای آمدن دوباره ی تو
آن شبی که آسمان گریست...........

آن شبی که قطره های اشک من
به روی برگ های یاسمن چکید

یاسمن شکست
ابر تا صبح نالید
آسمان غروب کرد

اشک هایم خشک شد
چشم هایم کور شد
زندگی سراب شد

روزها گذشت
یاسمن جوان شد
زندگی شاداب شد
چشم های خسته ام ولی..
به راه جاده های انتظار
تا ابد ماندگار شد
رویای آمدن دوباره ی تو
مونس روزهای همیشه تار شد

آسِمان دگر سیاه نیست
یاسمن آرام خوابید
ابرکم کم ناپدید شد
رویای آمدن دوباره ی تو
انتظار همیشه جاودان دل ها شد

نظرات 2 + ارسال نظر
خرید وبمانی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

چشم بارونی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ http://hobaberoyaham.blogsky.com

دنیـــــایی دارم "خـــوب" ، کنارِ دُنیاهای دیگرم..
آنجا،آنگاه که گُل ها بخواهند بــــاران میبارد!
و آنگاه که به "تو" فکر میکنم، ســــرزده می آیی!
<>
دُنیایی دارم ، خوب.
کنار دنیاهای دیگرم،که نیمه خوب،که بد،که خیلی بد..
آنجا،
زندگی کردن ساده است.
میشود نهایتِ بی نهایت را توی جاده اش کشید،" پا " در آن گذاشت و تا انتها رفت.
میشود دوید.
میشود گاهی ایستاد، نفس گرفت و دوباره..
<>
دنیایی دارم،خوب،ملس،تلخ،شیرین،شو ر،تُرش،تُند!
کنار دنیاهای دیگرم که بی طعم،که بی چاشنی!
آنجا ،مزه ی همه چیز توی دهانم میماند.
<>
دنیایی دارم ، خوب.
که همیشه گوشه ی دنجش جا خوش کرده ای.
کنار دنیاهای دیگرم که هیچ جایش پیدایت نمیکنم.
خسته از گشتن.
راهم را میکشم میروم.
<>
دنیایی دارم"خوب"!
آنجا ، نشسته ام به دنیاهای دیگرم " نگاه" میکنم.
و به پنجره ای که باران از پُشت شیشه اش روی خیال من میبارد!
میدانی، آنقدر خواب باران دیده ام که تعبیرش کرد، "خُدا"!
آنگاه،
"تو" ســــرزده می آیی!
کمی خیس..
کمی بارانی..
<>
دنیایی دارم،خوب.
کنار دنیاهای دیگرم.
آنجا،آنگاه که گُلها بخواهند باران میبارد!
و آنگاه که به تو فکر میکنم،سرزده می آیی..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد